Українська література 5, 6, 9, 10

Завдання для учнів 5 класу

Завдання на 16.03

Тема:Т,Г.Шевченко "Садок вишневий коло хати"- картини природи у поезії,художня реальність,створена уявою митця за допомогою художнього слова.

1.Навчіться виразно читати та вивчити напам'ять поезію" Садок вишневий коло хати"
2.У мережі Інтернет знайдіть картини та фотографії українських хат з вишневими садками,які проілюструють цей вірш.

Завдання на 18.03

Тема:Урок виразного читання. 

1.Навчіться виразно читати  поезії Т.Шевченка
2.Опрацюйте теоретичний матеріал підручника"Засоби образної мови "с..196
3.У зошит випишіть визначення літературознавчих термінів "тропи"."персоніфікація"
4. Відкрийте посилання join.naurok.ua   і введіть код 250153.

Завдання на 30.03

Тема уроку:Павло Тичина.Коротко про поета і край,де він народився."Не бував ти у наших краях!"-майстерне відтворення краси природи,яка надихає ліричного героя й зміцнює його патріотичні почуття.

1.Прочитати статтю підручника про письменника с.199.
2.Навчитися виразно читати вірш "Не бував ти у наших краях?"
3.Написати тему,головну думку вірша.
4 Скласти усний лист другові зіншої країни ,у якому розкажеш йому про свій рідний край.

Завдання на 01.04

Тема:П.Тичина "Гаї шумлять...","Блакить мою душу обвіяла..."- мелодійність вірша.

1.Навчитися виразно читати вірші.
2.Виписати художні засоби:епітети,метафори.
3 Вивчити  напам'ять(на вибір) один із віршів П.Тичини
4.Відповісти на питання підручника с.202.
5.Відкрийте посилання та виконайте тестові завдання
Код доступу 377335 join.naurok.ua

Завдання на 06.04-08.04

Тема: Євген Гуцало.Основні відомості про письменника.Вічне протистояння добра і зла- наскрізна тема світового мистецтва.Оповідання "Лось".Співчуття,милосердя-шлях до перемоги добра.Образи хлопчиків.

1.Відомості про Є.Гуцала прочитати за підручником с.203.
2.Прочитати оповідання "Лось"
3.Опрацювати відомості з теорії літератури с.210,виписати відомості про оповідання.
4.Виконайте письмово завдання 1,2,с.211.
5.Виконати тестові завдання Код доступу 953454join.naurok.ua

Завдання на13.04.-15.04

 Тема: Максим Рильський "Дощ"("Благодатний,довгожданий...",Основні відомості про поета,Краса рідної природи й відтворення її поетом засобами поетичної мови.
"Осінь-маляр із палітрою пишною..."- єдність людини і природи,зв'язок між станом душі та довкіллям.

1.Відомості про поета прочитати за підручником с.212.
2 Навчитмся виразно читати поезії,осмислити прочитан
3.Один з віршів вивчити напам'ять. 
4 Напишіть невеликий роздум на тему "Чому природу треба берегти?"-(4-5 речень).
5 Виконайте тестові завдання Код доступу 977234join.naurok.ua

Завдання на 22.04

Тема УРЗМ Писсьмовий твір у формі есе "Великий світ природи і людини"

1.Пригадайте відомості про есе за підручником "Українська мова 5клас" с.151-153
2.Прочитайте зразок і напишіть свій варіант твору.
                                
Великий світ природи і людина 

Як на мене, природа - це диво, яким не можна не захоплюватися. Світ природи такий гарний і різноманітний! Існують такі створіння, що й навмисно не вигадаєш: коли дивишся на деякі види глибоководних риб,  рослин або комах, здається, що вони родом з іншої планети. 

До того ж, в природі все взаємопов'язано. Наприклад, якщо вирубати великий масив лісу, то це може призвести не тільки до повеней у цій місцевості, але навіть до посухи десь за тисячі кілометрів. Якщо вимре один біологічний вид - наприклад, якась непримітна комаха - а  наслідки цього можуть бути дуже тяжкими. Можуть вимерти інші види, наприклад, тварин, які цією комахою харчувалися або рослини, які ця комаха запилювала, тощо. 

Людині завжди слід пам'ятати, що вона теж є частиною природи і що природа - її дім. Якщо люди загублять свій дім, то їхнім нащадкам не буде де жити. Тому кожна людина повинна робити все можливе, щоб зберегти природу - таку різноманітну й дивну. 

Завдання на 27.04

Тема:Григір Тютюнник.Коротко про письменника.Оповідання "Дивак".Ідея неповторності й багатства внутрішнього світу людини.Паралельність ієдність двох світів- природи і людини.

1.Відомості про письменника прочитати на с.215.
2.Перекажіть про себе про дитинство Г.Тютюнника.
3.Прочитайте оповідання"Дивак"
4,Поділіть оповідання на 4 частини,доберіть до кожної заголовок і запишіть у зошит.

Завдання на29.04

Тема: Допитливий,добрий,чуйний хлопчик Олесь,його жага пізнати світ природи.Гідна поведінка Олеся як позиція особистості.

1.Пригадайте героїв оповідання,випишіть їх у зошит.
2.Складіть план характеристики Олеся,використавши в ньому слова: вік,портрет,вчинки,ставлення,уява,поведінка.
3.Подумайте! Чи є герой прикладом для наслідування?
4.Дайте відповіді на запитання літературного диктанту за посилання
Код доступу 560001  join.naurok.ua

Завдання на 04.05-06.05

Тема:Микола Вінграновський.Короткі відомості про письменника.Повість "Сіроманець"Захоплива й драматична історія про хлопчика й вовка як приклад гармонії людини і природи.Гуманізм повісті.

1.Прочитайте відомості про М,Вінграновського за підручником с.223.
2.Прочитайте 1частину повісті "Сіроманець" с.223-235.
3.Для перевірки та запам'ятовування прочитаного виконайте тестові завдання с235.(письмово).
4.Дайте для себе відповіді на запитання с.235-236(усно).
5.Виконайте письмово завдання №12 с.236.

Завдання на 13.05-18.05

Тема:Доброта,вигадливість ,рішучість Сашка,його здатність на самостійні вчинки,особливо у відстоюванні своєї позиції у повісті"Сіроманець"М.Вінграновського

1,Прочитати 2частину повісті "Сіроманець"с.236-248.
2За змістом прочитаного виконайте тестові завдання с.248-249(письмово)
3.Дайте собі відповіді на запитання післяповістіс.249(усно).
4.Охарактеризуйте Сашка й Василя Чепіжного за поданим планом.Завдання №11 с.249(*письмово).

Завдання на 20.05.
Контрольна робота(тестові завдання).Рідна Україна.Світ природи(творчість М.Рильського,г.Тютюнника,М.Вінграновського).

Код доступу 505719join.naurok.ua










Код доступу 1950566 join.naurok.ua

Завдання на 25.05

Тема:Робота над помилками, допущеними у тестових завданнях (вайбер)-індивідуально.
УПЧ
1.Прочитати твір Є.Гуцала "Сім'я дикої качки"
2.Підготувати відгук про прочитаний твір(усно).


Завдання на 27.05

Урок-підсумок.

1.Пригадати твори ,що вивчались протягом року й викликали найбільше роздумів,суперечок,зацікавлення.
2.Ознайомлення із списком творів,що вивчатимуться у 6 класі (вайбер) група "Дистанційне навчання 5клас"
3.Пропозиція :по можливості читати чи переглядати  на ютюб каналі запропоновані твори.

Завдання для учнів 6 класу

Завдання на 13.03.

Тема: Характеристика образів Яви та Павлуші з повісті В. Нестайка "Тереадори з Васюківки".

1.  Перегляньте буктрейлер до повісті https://www.youtube.com/watch?v=YpuHxxMFf5w
2. Опрацюйте статтю https://www.ukrlib.com.ua/tvory/printit.php?tid=16821
3. Тестування. Відкрийте посилання join.naurok.ua. Код доступу 745256.

Завдання на 18. 03.

Тема: РЗМ. Написання листа В. Нестайку про найцікавіші епізоди повісті.

Зразок: http://ukrlitra.com/tvory/tvory-ukrainskoiu/82-lysta-vsevolodu-nestaiko-toreadory-z-vasiukivky

Завдання на 20.03 ння на 20.03.


Тема:Урок позакласного читання
Всеволод Нестайко "Таємниця трьох невідомих"."Пригоди Робінзона Кукурудзо","Незнайомець з 13 квартири"(на вибір).

1. Прочитати твір (на вибір)
  2.Дати оцінку героям,їхнім діям та вчинкам.
 3.Написати відгук про цей твір,скориставшись планом:
   = Назва твору.
   = Тема.
   +  Епізод,що запам'ятався.
   + Хто з героїв найбільше сподобався і чому?
  = Загальне враження від прочитаних творів В.Нестайка

Завдання на 01.04

Тема; Ярослав  Стельмах.Коротко про письменника."Митькозавр з Юрківки,або Химера лісового озера"-таємничі, веселі й незвичайні події в повісті,.передані образним словом.

1.Відомості про Я.Стельмаха прочитати у підручнику с.157
2.Прочитати та навчитися переказувати такі розділи повісті "Митькозавр з Юрківки,або Химера лісового озера" (I, II ,III ,V ) .
 3. Виписати головних та другорядних героїв у дві колонки .
4.Для самоконтролю виконати тестові завдання та відповісти на запитання , що у підручнику с.171-172.(усно)

Завдання на 03.04

Тема:Я .Стельмах"Митькозавр з Юрківки,або Химера лісового озера"-незвичайні події в повісті,передані образним словом"

1.Дочитати повість до кінця с.172-184,розділи:VI VII IX.
2.У зошиті розмістити послідовність розвитку подій у цих розділах повісті,с.185,(3 завдання.)
3.Запишіть у зошит свої думки про те.чого навчила вас ця повість(3-5 речень)

Завдання на 08.04

Тема:Я.Стельмах " Митькозавр з Юрківки,або Химера лісового озера".Допитливість,винахідливість,кмітливість хлопчиків - головних героїв.

1.Перегляньте фрагменти повісті на YouTube каналі.
2.Випишіть у зошит головних героїв та дайте їм коротеньку характеристику.
3.За змістом твору виконайте тестові завдання
Код доступу 944793 join.naurok.ua

Завдання на 10-15.04

Тема:Леся Воронина "Таємне Товариство боягузів,або засіб від переляку №9"

1.Відомості про Лесю Воронину прочитати за підручником с.186
2.Прочитати  пригодницьку повість с.186- 227.
3.Виписати у зошит портретні характеристики Кактуса,Зайця,Жука.
4 .За змістом прочитаного твору виконати тестові завдання с.200,215,227(письмово)

Завдання на 17.04.

Тема:Роль сім'ї у формуванні життєвих переконань людини.Стосунки між різними поколіннями в родині.
1Дайте відповіді на запитання.
+Що можна сказати про родину Климка?Які стосунки між членами родини?
+Чим незвичайною була родина Джур?
+Що нового дізнався Климко про свою бабусю Солю?
+Які стосунки між Климком та бабусею?
+Між Климком і батьками?
2.На основі  відомостей підготуйте міні -презентацію "Родина для мене - це..."

Завдання на 22.04

Тема:УРЗМ Усний твір-характеристика улюбленого персонажа (на прикладі творів В.Нестайка,Я.Стельмаха,Л.Воронини)

1.Пригадайте прочитані твори, вищезгаданих письменників та їх героїв.
2.Обміркуйте,хто з героїв вам сподобався найбільше і чому.
3.Складіть план-характеристику цього героя та запишіть його у зошит.
4.За поданим планом підготуйте розповідь про улюбленого героя.

Завдання на 24.04.

Контрольна робота
Тема:Письмовий твір у формі есе"Місце уяви, фантазії,романтичності в житті сучасної людини"за темою "Пригоди і романтика".

1 .Пригадайте твори , вищезгаданих письменників.
2.Яку роль відіграла уява,фантазія,романтичність у житті героїв та чи не шкодить уява,фантазія людині ?
3.Свою відповідь дайте у формі твору есе  (письмово)

Завдання на 29.04

Тема: Гумористичне і сатиричне зображеня.Жанрова різноманітність гумористичних творів(анекдоти,байки,усмішки,гуморески,співомовки).Роль гумору в житті українців.

1.Опрацювати теоретичний матеріал підручника с.232.
2.Виписати визначення понять :анекдот,байка,усмішка,гумореска,співомовка.

Завдання на 06.05- 08.05

Тема:Леонід Глібов "Щука","Муха і Бджола","Жаба і Віл"Визначний український байкар,поет.Викривальна і повчальна спрямованість байок письменника.Побудолва байки.

1.Відомості про Леоніда Глібова прочитати за підрукчником с.233.
2.Навчитися виразно читати байки с.234-240.
3.СКладіть і запишіть уробочий зошит мороаль до байки "Щука".
4.За змістом казок виконайте письмово тестові завданняс.237,240.
5.Намалюйте ілюстрацію до байки(на вибір,(за бажанням).

Завдання на 13.05-15.05

Тема:Степан Руданський "Добре торгувалось","Запорожців у короля".Співомовки_унікальне явище у світовому письменстві.Висміювання негативних  моральних вад.Авторська симпатія до простої людини,Уміння посміятися над власною безпорадністю.

1.Відомості про С.Руданського прочитати за підручником с.242-243.
2.Опрацюйте відомості з теорії літератури с.247-248.
3.Випишіть у робочий зошит визначення понять:гумореска,співомовка
4.Прочитайте співомовки та дайте відповідь на запитання с.245,249.(усно)
5.Виконайте тестові завдання с.245,248.(письмово).

Завдання на 20.05.

Тема:Павло Глазовий "Найважча роль","Заморські гості","Кухлик"- іронічно-пародійна,викривальна спрямованість гумористичних і сатиричних творів.

1.Відомості про П.Глазового прочитати за підручником с.250.
2.Виразно прочитати гуморески та дати відповіді на запитання с.253.
3.Одну гумореску(на вибір) вивчіть напам'ять.

Завдання на 22.05.

Підсумкова контрольна робота .Гумористичні твори(тестові завдання)
Код доступу 503081join.naurok.ua

Завдання на 27.05

Тема: Робота над помилками,допущеними у тестових завданнях(вайбер)-індивідуально.
ЛРК Гуморески Тернопілля.Є.Дудар,А.Баб'юк,В.Дячук,П.Сорока.

1.Прочитати чи прослухати на ютюб каналі твори наших земляів -гумористів.
2.Своїми враженнями про прочитане поділитися з рідними чи друзями.

Завдання на 29.05.

Тема: УПЧ,урок-підсумок.

1.Запропонувати учням список літератури для самостійного читання влітку.
2.Список передати по вайберу у групу"Дистанційне навчання 6 клас"
3.Пригадати про себе твори,які вивчалися впродовж року і викликали найбільше задоволення.

Завдання для учнів 9 класу

Завдання на 12.03

Тема: Тарас Шевченко " І мертвим, і живим, і ненародженним..." - викриття конформізму значної частини української еліти.

1.Прочитайте поему-послання "І мертвим,і живим,і ненародженим..."
2 .Проаналізуйте  літературно-критичну статтю до поеми-посланн. Зробіть конспект.
3.Вивчіть напам'ять уривок .Від початку до слів"Ох,якби те сталось.щоб ви не вертались..."
4.Виконайте тестові завдання с. 227-228.

Завдання на 16.03

Тема:Тарас Шевченко "Вічна" тема матері й сина.Еволюція жіночого образу у творах Т.Шевченка.

1.Опрацюйте теоретичний матеріал підручника с. 228-232
2. Прочитайте поезії "Сон"("На панщині пшеницю жала....")та "У нашім раї на землі..."
3.Виконайте тестові завдання с 232-233
4. Відкрийте посилання join.naurok.ua   і введіть код  375006.


Завдання на 19.03.

Тема:Т.Шевченко  поема "Катерина"-Романтичне втілення теми жіночої долі

1.Опрацюйте критичний матеріал до поеми "Катерина",підручник с.234-23
2.Прочитати поему самостійно або переглянути аудіопостановку на YouTube каналі.
3.Визначити та записати у зошит тему,основну думку та проблеми ,порушені у творі.
4.Скласти сенкан до слова "мати"

Завдання на 30.03

Тема:Т.Шевченко поема "Наймичка"-реалістично -побутове втілення теми жіночої долі.

1.Переглянути буктрейлер та презентацію до поеми "Наймичка".
2..Коротко сформулюйте та запишіть у зошит,які прикметні особливості мають Катерина та Ганна.
3.Напишіть міні-твір на тему "Материнство робить жінку красивою і мудрою..."
4.Відкрийте посилання та введіть код доступу,виконайте тестові завдання   join.naurok.ua    529511
Завдання на 02.04

Тема :Т.Шевченко поема "Марія"-символічно -узагальнена тема жіночої долі.

1.Опрацювати критичний матеріал підручника с.236-237.
2..Прочитати поему та переглянути моноспектакль на ютуб каналі.
3.Пригадати ,яку біблійну легенду взято за основу сюжету поеми "Марія"
4.Підготувати презентацію на тему:"Багатогранний образ жінки -матері у творах Т.Шевченка"

Завдання на 06.04-.09.04

Тема:Лірика Т.Шевченка періоду арешту й заслання і після повернення з нього."Доля ","Росли укупочці,зросли...".Риси автобіографізму в образі ліричного героя.Ностальгія за родинним життям,висока філософія життя людини на землі.

1 Прочитайте виразно вірші та короткий огляд до них с.239-241.
2.Опрацюйте відомості з теорії літератури й випишіть визначення понять "ліричний герой"і "медитативна лірика"
3.Вивчіть напам'ять вірш"Доля" Т.Шевченка


Завдання на 13.04

Тема: Біблія в житті Тараса Шевченка.Світле пророцтво поета "Ісаія.Глава 35".Художня інтерпретація творів із Книги псалмів,риси її національної своєрідності у Шевченка.
Біблійні мотиви в поезіях Т.Шевченка періоду після заслання.

ТЛ:псалом
 1.Прочитайте літературно-критичний матеріалпідручника с.243-244,випишіть визначення поняття "псалом".
2.Опрацюйте огляд цього творус.246-247.а потім прочитайте переспів "Ісаія,Глава 35"
3.Для розуміння прочитаного дайте відповіді на запитання підручника с.248
4.Для перевірки знань виконайте тестові завдання.
Код доступу 450238join.naurok.ua

Завдання на 16.04

Тема: УПЧ Т.Шевченко "Художник" або Зайцев П."Життя Тараса Шевченка"

1.Прочитати (на вибір) один твір.
2.Осмислити зміст,звернути увагу на життєві цінності персонажів,автобіографічні риси та художню вигадку.
3.Розкрити тему повісті,схарактеризувати образи,визначити композицію і стиль(письмово)
4 .Виконати тестові завдання Код доступу 703547 join.naurok.ua

Завдання на 23.04.

Тема:Контрольна робота(ОБОВ'ЯЗКОВО УСІМ ВИКОНАТИ!)

Тестові завдання за змістом усіх вивчених творів Тараса Шевченка.    Код доступу 587827  join.naurok.Код доступу 985266

Завдання на 27.04

Тема:УРЗМ Диспут за проблематико творів Т.Шевченка

1.Підготувати презентацію за проблематикою творів Тараса Шевченка

Завдання на 30.04

Тема: Робота над помилками,допущеними у контрольній роботі.
Підсумковий урок.Світова велич українського поета.

1.Скласти сенкан до слова"велич".
2.Опрацювати статтю підручника с.245-249.


Завдання на 04.05

Тема:Пантелеймон Куліш -відомий письменник,перший український професійний літературний кририк,перекладач,автор підручників для школи,українського правопису.

1.Прочитайте життєпис П.Куліша та складіть хронологічну таблицю,с.250-253.
2.Прочитайте відомості з ТЛ й випишіть у зошит визначення понять "роман","історичний роман","роман-хроніка",с.253-254.
3.Дайте відповідь на запитання: Які риси П.Куліша вам найбільше запам'яталися? У чом  виявлялася складність характеру митця?


Завдання на 07.05

Тема:П.Куліш "Чорна рада"-перший український історичний роман-хроніка.Походження його назви.Історична основа і художній вимисел.Динамічний інтригуючий сюжет.

1.Опрацюйте теоретичні відомості про історію написання роману:джерела,композицію,Тематика,основна ідея,конфлікт,сюжет,с.288-290.
 2.Прочитайте роман.
3.Виконайте завдання №6 с.290 (письмово)


Завдання на 14.05

Тема: Непросте життя та романтичні пригоди головних героїв.Загальнолюдські риси ініціативності,працьовитості,лицарства,благородства,вірності почуттю та обов'язку.Оцінка роману Т.Шевченком.

1.Скориставшись цитатним матеріалом,поданим у підручнику на с.290-291,охарактеризуйте героїв роману "Чорна рада"П.Куліша.
 2.Виконайте тестові завдання,використавши Код доступу 813251join.naurok.ua

Завдання на 18.05.-21.05

Тема:Марко Вовчок (Марія Олександрівна Вілінська).Життя і творча діяльність.Марко Вовчок як перекладач."Народні оповідання".Повість "Інститутка"-тема народного життя в повісті.Антилюдяна суть кріпосництва та солдатчини.Образи персонажів.Авторська позиція у творі.

1.Прочитайте життєпис Марка Вовчка ,зробіть хронологічну таблицю.
2.Опрацюйте літературно-критичний матеріал до повісті с.308-311.
3.Випишіть у робочий зошит відомості з теорії літератури:повість,реалізм,літературний характер.
4.Прочитайте повість "Інститутка " з будь-яких джерел.
5. Опрацюйте порівняльну характеристику головних героїв с.309-310.
6.Виконайте тестові завдання с.312-313 та завдання №7С.314(письмово).

Завдання на 25.05

Контрольна робота (тестові завдання).Нова українська література(творчість П.Куліша і Марка Вовчка)
Код доступу 586195 join.naurok.ua
Код доступу 8322146join.naurok.ua

Завдання на 28.05

Тема: Робота над помилками,допущеними у тестових завданнях (найбільш допустимі) -індивідуально (вайбер).
УПЧ

1.Пригадати про себе  твори ,які вивчалися впродовж року й викликали найбільшу зацікавленість.
2.Познайомити учнів зі списком л-ри,що вивчатиметься у10 класі.
3.Запропонувати по можливості переглянути,прослухати,прочитати дані твори.
4.Список передати по вайберу у групу "Дистанційне навчання 9 клас"


Завдання для учнів 10 класу

Завдання  на 16.03 

Контрольна робота(відповіді на запитання).Модерна українська проза(творчість В.Стефаника,В.Винниченка).


Завдання на 18.03

Тема:Урок позакласного читання.В.Винниченко"Записки Кирпатого Мефістофеля"-

1.Прочитайте роман.
2.У зошитах запишіть тему, ідею ,основну думку, .проблеми ,порушені у творі.

Завдання на 30.03

Тема:Образне слово поетичного модернізму.Альманах "З-над хмар і з долини",угрупування "Молода муза"-зв'язок із зарубіжною літературою,"нова"драма на межі століть.

1.Опрацюйте матеріал про поетичний модернізм і "нову"драму на межі 19-20 с. ,користуючись підручником с. 205-206.
2 Зробіть конспект прочитаної статті у вигляді тез.

Завдання на 01.04

Тема: Загальнолюдське,національне,особисте.
Леся Українка(Лариса Косач),Життєвий і творчий шлях письменниці.Драматична спадщина.Роль родини,культурного оточення й самоосвіти у формуванні світобачення.

1.Прочитайте життєпис Лесі Українки.Підручник с. 206-210
2.Випишіть у зошит основні ознаки неоромантизму як стильової течії модернізму.
3.Відкрийте посилання join.naurok.ua   і введіть код  441178.
4.Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=v6mrp1jrGqY.

Завдання на 06.04

Тема: Леся Українка Збірка поезій "На крилах пісень",її оцінка І.Франком.Основні цикли поезій"Сontra spem spero"як світоглядна декларація сильної,вольової особистості.

1.Прочитайте критичну статтю підручника "Поетична спадщина" с.212-217
2.Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=pnp9kWunmCQ
3.Відкрийте посилання join.naurok.ua   і введіть код  547514.
4.Вивчіть напам'ять поезію "Contra spem sperо"

Завдання на 08.04

Тема: Леся Українка .Відданість своїм мріям,наполегливе прагнення до мети ("Мріє ,не зрадь").Зображення повені людських почуттів у вірші "Стояла я і слухала весну..."

 1.Опрацювати критичні статті до поезій с.216-,218.
2.Виразно і вдумливо почитати поезії.
3.Скласти паспорт цих  поезій (письмово)

Завдання на 13.04

Тема: Леся Українка .Драма-феєрія "Лісова пісня"Фольклорно- міфологічна основа.
ТЛ:драма-феєрія.1
 
1.Опрацюйте матеріал про драму-феєрію "Лісова пісня"і записати у зошит визначення поняття "драма-феєрія".
2.Прочитайте або переглянути на Yutube каналі драму-феєрію "Лісова пісня".
3.Дайте відповіді на запитання ,що у підручнику с.228.(7,8,9,10).
4.За змістом твору виконайте тестові завдання, відкривши посилання
Код доступу 263492 join.naurok.ua

Завдання на 13.04-15.04

Тема:Символічність образів Мавки і дядька Лева- уособлення духовності і краси.

1.Опрацюйте теоретичний матеріал підручника під рубрикою "Основні образи" с.226-227.
2.Переглянути буктрейлер у YouTube каналі за мотивами драми Лесі Українки "Лісова пісня".
3.Установити відповідність між образами та  їх символічними значеннями с.228(письмово)
4.Виконайте тестові завдання Код доступу 502227 join.naurok.ua

Завдання на 22.04

Тема:Мати Лукаша й Килина -антиподи головній героїні Мавці.Природа і людина в творі.Неоромантичне ствердження духовної сутності людини,її творчих можливостей.
Почуття кохання Мавки й Лукаша як розквіт творчих сил людини.

1.Виписати цитати до порівняльної характеристикигероїв:Лукаш,Килина- Мавка.
2.Прочитавши статтю с.212"Неоромантизм" првести дослідження на тему: "Які ознаки неоромантизму властиві драмі "Лісова пісня"
3.Підготувати презентацію творчості Лесі Українки.

Завдання на 27.04.-29.04

Тема: Микола Вороний.Коротко про життя і творчість,багатогранну діяльність митця.М.Вороний-ідеолог модернізації української літератури.
Єдність краси проироди і мистецтва в поезії"Блакитна Панна"
Жіночий образ як сюжетний центр символістського твору.Згадка про революцію як данина естетиці доби соціальних перетворень у поезії"Інфанта".

1.Прочитайте життєпис М.Вороного і занотуйте найцікавіші факти,с.229..
 2.Законспектуйте відомості про символізм як течію модернізму.
3.Виразно прочитайте поезії .Опрацюйте матеріал про вірші "Блакитна Панна" та"Інфанта",заповніть їхні літературні паспорти,с.235.
4.Вивчіть напам'ять позію "Блакитна Панна".
5 Виконайте тестові завдання
Код доступу 601167join.naurok.ua

Завдання на 04.05-06.05

Тема:Олександр Олесь (О.Кандиба).Коротко про життя і творчість ,світоглядні переконання митця."З журбою радість обнялась...","Чари ночі","О слово рідне!Орле скутий!...","По дорозі в казку"-драматичний етюд..Неоромантичні,символістські тенденції у творчості.Експресивне висловлювання патріотичних почуттів..

1. Прочитати життєпис Олександра Олеся і скласти хронологічну таблицю с.240-242.
2.Опрацювати огляд поетичної спадщини,заповнити літературний паспорт віршів (2 на вибір) письмово.
3.Випишіть у зошит відомості з теорії літератури:драматичний етюд.
4.Виконайте тестові завдання с.247-248(письмово)
5.Вивчіть напам'ять вірш Олександра Олеся "Чари ночі"

3авдання на 13.05-18.05

Тема УРЗМ Творча робота(асоціативний етюд) за поезією Л. Українки,М.Вороного,О.Олеся. (усно).


Завдання на 20.05.

Тема:ЛРК Тернопільська організація  Національної спілки письменників України.Молода муза свого району,міста,села.


Завдання на 25.05


Контролна  робота  Письмовий твір у формі есе.Образне слово поетичного модернізму(творчість Лесі Укрпаїнки,Миколи Вороного,Олександра Олеся)

Завдання на 27.05.

Тема: Робота над помилками, допущеними утворі у форм і есе (вайбер)-індивідуально.
Урок-підсумок. Узагальнення і систематизація вивченого.

1.Пригадати про себе твори,що вивчалися впродовж року.
2.Осмислити: тематика яких творів є актуальною і нині.
3.Ознайомити зі списком літератури для вивчення у 11класі(вайбер) група "Дистанційне навчання 10 клас".
4.Запропонувати по можливості прослухати,переглянути,прочитати ці твори.








Немає коментарів:

Дописати коментар