Завдання для учнів 5 класу
Завдання на 16.03
Тема:Т,Г.Шевченко "Садок вишневий коло хати"- картини природи у поезії,художня реальність,створена уявою митця за допомогою художнього слова.1.Навчіться виразно читати та вивчити напам'ять поезію" Садок вишневий коло хати"
2.У мережі Інтернет знайдіть картини та фотографії українських хат з вишневими садками,які проілюструють цей вірш.
Завдання на 18.03
Тема:Урок виразного читання.
1.Навчіться виразно читати поезії Т.Шевченка2.Опрацюйте теоретичний матеріал підручника"Засоби образної мови "с..196
3.У зошит випишіть визначення літературознавчих термінів "тропи"."персоніфікація"
4. Відкрийте посилання join.naurok.ua і введіть код 250153.
Завдання на 30.03
Тема уроку:Павло Тичина.Коротко про поета і край,де він народився."Не бував ти у наших краях!"-майстерне відтворення краси природи,яка надихає ліричного героя й зміцнює його патріотичні почуття.
1.Прочитати статтю підручника про письменника с.199.
2.Навчитися виразно читати вірш "Не бував ти у наших краях?"
3.Написати тему,головну думку вірша.
4 Скласти усний лист другові зіншої країни ,у якому розкажеш йому про свій рідний край.
Завдання на 01.04
Тема:П.Тичина "Гаї шумлять...","Блакить мою душу обвіяла..."- мелодійність вірша.
1.Навчитися виразно читати вірші.
2.Виписати художні засоби:епітети,метафори.
3 Вивчити напам'ять(на вибір) один із віршів П.Тичини
4.Відповісти на питання підручника с.202.
5.Відкрийте посилання та виконайте тестові завдання
Код доступу 377335 join.naurok.ua
Завдання на 06.04-08.04
Тема: Євген Гуцало.Основні відомості про письменника.Вічне протистояння добра і зла- наскрізна тема світового мистецтва.Оповідання "Лось".Співчуття,милосердя-шлях до перемоги добра.Образи хлопчиків.
1.Відомості про Є.Гуцала прочитати за підручником с.203.
2.Прочитати оповідання "Лось"
3.Опрацювати відомості з теорії літератури с.210,виписати відомості про оповідання.
4.Виконайте письмово завдання 1,2,с.211.
Завдання на 13.03.
Тема: Характеристика образів Яви та Павлуші з повісті В. Нестайка "Тереадори з Васюківки".1. Перегляньте буктрейлер до повісті https://www.youtube.com/watch?v=YpuHxxMFf5w
2. Опрацюйте статтю https://www.ukrlib.com.ua/tvory/printit.php?tid=16821
3. Тестування. Відкрийте посилання join.naurok.ua. Код доступу 745256.
Завдання на 18. 03.
Тема: РЗМ. Написання листа В. Нестайку про найцікавіші епізоди повісті.Зразок: http://ukrlitra.com/tvory/tvory-ukrainskoiu/82-lysta-vsevolodu-nestaiko-toreadory-z-vasiukivky
Завдання на 20.03 ння на 20.03.
Тема:Урок позакласного читання
Всеволод Нестайко "Таємниця трьох невідомих"."Пригоди Робінзона Кукурудзо","Незнайомець з 13 квартири"(на вибір).
1. Прочитати твір (на вибір)
2.Дати оцінку героям,їхнім діям та вчинкам.
3.Написати відгук про цей твір,скориставшись планом:
= Назва твору.
= Тема.
+ Епізод,що запам'ятався.
+ Хто з героїв найбільше сподобався і чому?
= Загальне враження від прочитаних творів В.Нестайка
Завдання на 01.04
Тема; Ярослав Стельмах.Коротко про письменника."Митькозавр з Юрківки,або Химера лісового озера"-таємничі, веселі й незвичайні події в повісті,.передані образним словом.
1.Відомості про Я.Стельмаха прочитати у підручнику с.157
2.Прочитати та навчитися переказувати такі розділи повісті "Митькозавр з Юрківки,або Химера лісового озера" (I, II ,III ,V ) .
3. Виписати головних та другорядних героїв у дві колонки .
4.Для самоконтролю виконати тестові завдання та відповісти на запитання , що у підручнику с.171-172.(усно)
Завдання на 03.04
Тема:Я .Стельмах"Митькозавр з Юрківки,або Химера лісового озера"-незвичайні події в повісті,передані образним словом"
1.Дочитати повість до кінця с.172-184,розділи:VI VII IX.
2.У зошиті розмістити послідовність розвитку подій у цих розділах повісті,с.185,(3 завдання.)
3.Запишіть у зошит свої думки про те.чого навчила вас ця повість(3-5 речень)
Завдання на 08.04
Тема:Я.Стельмах " Митькозавр з Юрківки,або Химера лісового озера".Допитливість,винахідливість,кмітливість хлопчиків - головних героїв.
1.Перегляньте фрагменти повісті на YouTube каналі.
2.Випишіть у зошит головних героїв та дайте їм коротеньку характеристику.
3.За змістом твору виконайте тестові завдання
Код доступу 503081join.naurok.ua
Завдання на 27.05
Тема: Робота над помилками,допущеними у тестових завданнях(вайбер)-індивідуально.
ЛРК Гуморески Тернопілля.Є.Дудар,А.Баб'юк,В.Дячук,П.Сорока.
1.Прочитати чи прослухати на ютюб каналі твори наших земляів -гумористів.
2.Своїми враженнями про прочитане поділитися з рідними чи друзями.
Завдання на 29.05.
Тема: УПЧ,урок-підсумок.
1.Запропонувати учням список літератури для самостійного читання влітку.
2.Список передати по вайберу у групу"Дистанційне навчання 6 клас"
3.Пригадати про себе твори,які вивчалися впродовж року і викликали найбільше задоволення.
Завдання для учнів 9 класу
Завдання на 12.03
Тема: Тарас Шевченко " І мертвим, і живим, і ненародженним..." - викриття конформізму значної частини української еліти.1.Прочитайте поему-послання "І мертвим,і живим,і ненародженим..."
2 .Проаналізуйте літературно-критичну статтю до поеми-посланн. Зробіть конспект.
3.Вивчіть напам'ять уривок .Від початку до слів"Ох,якби те сталось.щоб ви не вертались..."
4.Виконайте тестові завдання с. 227-228.
Завдання на 16.03
Тема:Тарас Шевченко "Вічна" тема матері й сина.Еволюція жіночого образу у творах Т.Шевченка.1.Опрацюйте теоретичний матеріал підручника с. 228-232
2. Прочитайте поезії "Сон"("На панщині пшеницю жала....")та "У нашім раї на землі..."
3.Виконайте тестові завдання с 232-233
4. Відкрийте посилання join.naurok.ua і введіть код 375006.
Завдання на 19.03.
Тема:Т.Шевченко поема "Катерина"-Романтичне втілення теми жіночої долі
1.Опрацюйте критичний матеріал до поеми "Катерина",підручник с.234-23
2.Прочитати поему самостійно або переглянути аудіопостановку на YouTube каналі.
3.Визначити та записати у зошит тему,основну думку та проблеми ,порушені у творі.
4.Скласти сенкан до слова "мати"
Завдання на 30.03
Тема:Т.Шевченко поема "Наймичка"-реалістично -побутове втілення теми жіночої долі.
1.Переглянути буктрейлер та презентацію до поеми "Наймичка".
2..Коротко сформулюйте та запишіть у зошит,які прикметні особливості мають Катерина та Ганна.
3.Напишіть міні-твір на тему "Материнство робить жінку красивою і мудрою..."
4.Відкрийте посилання та введіть код доступу,виконайте тестові завдання join.naurok.ua 529511
Завдання на 02.04
Тема :Т.Шевченко поема "Марія"-символічно -узагальнена тема жіночої долі.
1.Опрацювати критичний матеріал підручника с.236-237.
2..Прочитати поему та переглянути моноспектакль на ютуб каналі.
3.Пригадати ,яку біблійну легенду взято за основу сюжету поеми "Марія"
4.Підготувати презентацію на тему:"Багатогранний образ жінки -матері у творах Т.Шевченка"
Завдання на 06.04-.09.04
Тема:Лірика Т.Шевченка періоду арешту й заслання і після повернення з нього."Доля ","Росли укупочці,зросли...".Риси автобіографізму в образі ліричного героя.Ностальгія за родинним життям,висока філософія життя людини на землі.
1 Прочитайте виразно вірші та короткий огляд до них с.239-241.
2.Опрацюйте відомості з теорії літератури й випишіть визначення понять "ліричний герой"і "медитативна лірика"
3.Вивчіть напам'ять вірш"Доля" Т.Шевченка
Завдання на 13.04
Тема: Біблія в житті Тараса Шевченка.Світле пророцтво поета "Ісаія.Глава 35".Художня інтерпретація творів із Книги псалмів,риси її національної своєрідності у Шевченка.
Біблійні мотиви в поезіях Т.Шевченка періоду після заслання.
ТЛ:псалом
1.Прочитайте літературно-критичний матеріалпідручника с.243-244,випишіть визначення поняття "псалом".
2.Опрацюйте огляд цього творус.246-247.а потім прочитайте переспів "Ісаія,Глава 35"
3.Для розуміння прочитаного дайте відповіді на запитання підручника с.248
4.Для перевірки знань виконайте тестові завдання.
Код доступу 450238join.naurok.ua
Завдання на 16.04
Тема: УПЧ Т.Шевченко "Художник" або Зайцев П."Життя Тараса Шевченка"
1.Прочитати (на вибір) один твір.
2.Осмислити зміст,звернути увагу на життєві цінності персонажів,автобіографічні риси та художню вигадку.
3.Розкрити тему повісті,схарактеризувати образи,визначити композицію і стиль(письмово)
4 .Виконати тестові завдання Код доступу 703547 join.naurok.ua
Завдання на 23.04.
Тема:Контрольна робота(ОБОВ'ЯЗКОВО УСІМ ВИКОНАТИ!)
1 Прочитайте виразно вірші та короткий огляд до них с.239-241.
2.Опрацюйте відомості з теорії літератури й випишіть визначення понять "ліричний герой"і "медитативна лірика"
3.Вивчіть напам'ять вірш"Доля" Т.Шевченка
Завдання на 13.04
Тема: Біблія в житті Тараса Шевченка.Світле пророцтво поета "Ісаія.Глава 35".Художня інтерпретація творів із Книги псалмів,риси її національної своєрідності у Шевченка.
Біблійні мотиви в поезіях Т.Шевченка періоду після заслання.
ТЛ:псалом
1.Прочитайте літературно-критичний матеріалпідручника с.243-244,випишіть визначення поняття "псалом".
2.Опрацюйте огляд цього творус.246-247.а потім прочитайте переспів "Ісаія,Глава 35"
3.Для розуміння прочитаного дайте відповіді на запитання підручника с.248
4.Для перевірки знань виконайте тестові завдання.
Код доступу 450238join.naurok.ua
Завдання на 16.04
Тема: УПЧ Т.Шевченко "Художник" або Зайцев П."Життя Тараса Шевченка"
1.Прочитати (на вибір) один твір.
2.Осмислити зміст,звернути увагу на життєві цінності персонажів,автобіографічні риси та художню вигадку.
3.Розкрити тему повісті,схарактеризувати образи,визначити композицію і стиль(письмово)
4 .Виконати тестові завдання Код доступу 703547 join.naurok.ua
Завдання на 23.04.
Тема:Контрольна робота(ОБОВ'ЯЗКОВО УСІМ ВИКОНАТИ!)
Завдання на 27.04
Тема:УРЗМ Диспут за проблематико творів Т.Шевченка
1.Підготувати презентацію за проблематикою творів Тараса Шевченка
Завдання на 30.04
Тема: Робота над помилками,допущеними у контрольній роботі.
Підсумковий урок.Світова велич українського поета.
1.Скласти сенкан до слова"велич".
2.Опрацювати статтю підручника с.245-249.
Завдання на 04.05
Тема:Пантелеймон Куліш -відомий письменник,перший український професійний літературний кририк,перекладач,автор підручників для школи,українського правопису.
1.Підготувати презентацію за проблематикою творів Тараса Шевченка
Завдання на 30.04
Тема: Робота над помилками,допущеними у контрольній роботі.
Підсумковий урок.Світова велич українського поета.
1.Скласти сенкан до слова"велич".
2.Опрацювати статтю підручника с.245-249.
Завдання на 04.05
Тема:Пантелеймон Куліш -відомий письменник,перший український професійний літературний кририк,перекладач,автор підручників для школи,українського правопису.
1.Прочитайте життєпис П.Куліша та складіть хронологічну таблицю,с.250-253.
2.Прочитайте відомості з ТЛ й випишіть у зошит визначення понять "роман","історичний роман","роман-хроніка",с.253-254.
3.Дайте відповідь на запитання: Які риси П.Куліша вам найбільше запам'яталися? У чом виявлялася складність характеру митця?
Завдання на 07.05
Тема:П.Куліш "Чорна рада"-перший український історичний роман-хроніка.Походження його назви.Історична основа і художній вимисел.Динамічний інтригуючий сюжет.
1.Опрацюйте теоретичні відомості про історію написання роману:джерела,композицію,Тематика,основна ідея,конфлікт,сюжет,с.288-290.
2.Прочитайте роман.
3.Виконайте завдання №6 с.290 (письмово)
Завдання на 14.05
Тема: Непросте життя та романтичні пригоди головних героїв.Загальнолюдські риси ініціативності,працьовитості,лицарства,благородства,вірності почуттю та обов'язку.Оцінка роману Т.Шевченком.
1.Скориставшись цитатним матеріалом,поданим у підручнику на с.290-291,охарактеризуйте героїв роману "Чорна рада"П.Куліша.
2.Виконайте тестові завдання,використавши Код доступу 813251join.naurok.ua
Завдання на 18.05.-21.05
Тема:Марко Вовчок (Марія Олександрівна Вілінська).Життя і творча діяльність.Марко Вовчок як перекладач."Народні оповідання".Повість "Інститутка"-тема народного життя в повісті.Антилюдяна суть кріпосництва та солдатчини.Образи персонажів.Авторська позиція у творі.
1.Прочитайте життєпис Марка Вовчка ,зробіть хронологічну таблицю.
2.Опрацюйте літературно-критичний матеріал до повісті с.308-311.
3.Випишіть у робочий зошит відомості з теорії літератури:повість,реалізм,літературний характер.
4.Прочитайте повість "Інститутка " з будь-яких джерел.
5. Опрацюйте порівняльну характеристику головних героїв с.309-310.
6.Виконайте тестові завдання с.312-313 та завдання №7С.314(письмово).
Завдання на 25.05
Контрольна робота (тестові завдання).Нова українська література(творчість П.Куліша і Марка Вовчка)
Код доступу 586195 join.naurok.ua
Завдання на 28.05
Тема: Робота над помилками,допущеними у тестових завданнях (найбільш допустимі) -індивідуально (вайбер).
УПЧ
1.Пригадати про себе твори ,які вивчалися впродовж року й викликали найбільшу зацікавленість.
2.Познайомити учнів зі списком л-ри,що вивчатиметься у10 класі.
3.Запропонувати по можливості переглянути,прослухати,прочитати дані твори.
4.Список передати по вайберу у групу "Дистанційне навчання 9 клас"
3.Дайте відповідь на запитання: Які риси П.Куліша вам найбільше запам'яталися? У чом виявлялася складність характеру митця?
Завдання на 07.05
Тема:П.Куліш "Чорна рада"-перший український історичний роман-хроніка.Походження його назви.Історична основа і художній вимисел.Динамічний інтригуючий сюжет.
1.Опрацюйте теоретичні відомості про історію написання роману:джерела,композицію,Тематика,основна ідея,конфлікт,сюжет,с.288-290.
2.Прочитайте роман.
3.Виконайте завдання №6 с.290 (письмово)
Завдання на 14.05
Тема: Непросте життя та романтичні пригоди головних героїв.Загальнолюдські риси ініціативності,працьовитості,лицарства,благородства,вірності почуттю та обов'язку.Оцінка роману Т.Шевченком.
1.Скориставшись цитатним матеріалом,поданим у підручнику на с.290-291,охарактеризуйте героїв роману "Чорна рада"П.Куліша.
2.Виконайте тестові завдання,використавши Код доступу 813251join.naurok.ua
Завдання на 18.05.-21.05
Тема:Марко Вовчок (Марія Олександрівна Вілінська).Життя і творча діяльність.Марко Вовчок як перекладач."Народні оповідання".Повість "Інститутка"-тема народного життя в повісті.Антилюдяна суть кріпосництва та солдатчини.Образи персонажів.Авторська позиція у творі.
1.Прочитайте життєпис Марка Вовчка ,зробіть хронологічну таблицю.
2.Опрацюйте літературно-критичний матеріал до повісті с.308-311.
3.Випишіть у робочий зошит відомості з теорії літератури:повість,реалізм,літературний характер.
4.Прочитайте повість "Інститутка " з будь-яких джерел.
5. Опрацюйте порівняльну характеристику головних героїв с.309-310.
6.Виконайте тестові завдання с.312-313 та завдання №7С.314(письмово).
Завдання на 25.05
Контрольна робота (тестові завдання).Нова українська література(творчість П.Куліша і Марка Вовчка)
Код доступу 586195 join.naurok.ua
Завдання на 28.05
Тема: Робота над помилками,допущеними у тестових завданнях (найбільш допустимі) -індивідуально (вайбер).
УПЧ
1.Пригадати про себе твори ,які вивчалися впродовж року й викликали найбільшу зацікавленість.
2.Познайомити учнів зі списком л-ри,що вивчатиметься у10 класі.
3.Запропонувати по можливості переглянути,прослухати,прочитати дані твори.
4.Список передати по вайберу у групу "Дистанційне навчання 9 клас"
Завдання для учнів 10 класу
Завдання на 16.03
Контрольна робота(відповіді на запитання).Модерна українська проза(творчість В.Стефаника,В.Винниченка).
Завдання на 18.03
Контрольна робота(відповіді на запитання).Модерна українська проза(творчість В.Стефаника,В.Винниченка).
Завдання на 18.03
Тема:Урок позакласного читання.В.Винниченко"Записки Кирпатого Мефістофеля"-
1.Прочитайте роман.
2.У зошитах запишіть тему, ідею ,основну думку, .проблеми ,порушені у творі.
Завдання на 30.03
1.Опрацюйте матеріал про поетичний модернізм і "нову"драму на межі 19-20 с. ,користуючись підручником с. 205-206.
2 Зробіть конспект прочитаної статті у вигляді тез.
Завдання на 01.04
Тема: Загальнолюдське,національне,особисте.
Леся Українка(Лариса Косач),Життєвий і творчий шлях письменниці.Драматична спадщина.Роль родини,культурного оточення й самоосвіти у формуванні світобачення.
1.Прочитайте життєпис Лесі Українки.Підручник с. 206-210
2.Випишіть у зошит основні ознаки неоромантизму як стильової течії модернізму.
3.Відкрийте посилання join.naurok.ua і введіть код 441178.
4.Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=v6mrp1jrGqY.
Завдання на 06.04
Тема: Леся Українка Збірка поезій "На крилах пісень",її оцінка І.Франком.Основні цикли поезій"Сontra spem spero"як світоглядна декларація сильної,вольової особистості.
1.Прочитайте критичну статтю підручника "Поетична спадщина" с.212-217
2.Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=pnp9kWunmCQ
3.Відкрийте посилання join.naurok.ua і введіть код 547514.
4.Вивчіть напам'ять поезію "Contra spem sperо"
Завдання на 08.04
Завдання на 08.04
Тема: Леся Українка .Відданість своїм мріям,наполегливе прагнення до мети ("Мріє ,не зрадь").Зображення повені людських почуттів у вірші "Стояла я і слухала весну..."
1.Опрацювати критичні статті до поезій с.216-,218.
2.Виразно і вдумливо почитати поезії.
3.Скласти паспорт цих поезій (письмово)
Завдання на 13.04
Тема: Леся Українка .Драма-феєрія "Лісова пісня"Фольклорно- міфологічна основа.
ТЛ:драма-феєрія.1
1.Опрацюйте матеріал про драму-феєрію "Лісова пісня"і записати у зошит визначення поняття "драма-феєрія".
2.Прочитайте або переглянути на Yutube каналі драму-феєрію "Лісова пісня".
3.Дайте відповіді на запитання ,що у підручнику с.228.(7,8,9,10).
4.За змістом твору виконайте тестові завдання, відкривши посилання
Код доступу 263492 join.naurok.ua
Завдання на 13.04-15.04
Тема:Символічність образів Мавки і дядька Лева- уособлення духовності і краси.
1.Опрацюйте теоретичний матеріал підручника під рубрикою "Основні образи" с.226-227.
2.Переглянути буктрейлер у YouTube каналі за мотивами драми Лесі Українки "Лісова пісня".
3.Установити відповідність між образами та їх символічними значеннями с.228(письмово)
4.Виконайте тестові завдання Код доступу 502227 join.naurok.ua
Завдання на 22.04
Тема:Мати Лукаша й Килина -антиподи головній героїні Мавці.Природа і людина в творі.Неоромантичне ствердження духовної сутності людини,її творчих можливостей.
Почуття кохання Мавки й Лукаша як розквіт творчих сил людини.
1.Виписати цитати до порівняльної характеристикигероїв:Лукаш,Килина- Мавка.
2.Прочитавши статтю с.212"Неоромантизм" првести дослідження на тему: "Які ознаки неоромантизму властиві драмі "Лісова пісня"
3.Підготувати презентацію творчості Лесі Українки.
Завдання на 27.04.-29.04
Тема: Микола Вороний.Коротко про життя і творчість,багатогранну діяльність митця.М.Вороний-ідеолог модернізації української літератури.
Єдність краси проироди і мистецтва в поезії"Блакитна Панна"
Жіночий образ як сюжетний центр символістського твору.Згадка про революцію як данина естетиці доби соціальних перетворень у поезії"Інфанта".
1.Прочитайте життєпис М.Вороного і занотуйте найцікавіші факти,с.229..
2.Законспектуйте відомості про символізм як течію модернізму.
3.Виразно прочитайте поезії .Опрацюйте матеріал про вірші "Блакитна Панна" та"Інфанта",заповніть їхні літературні паспорти,с.235.
4.Вивчіть напам'ять позію "Блакитна Панна".
5 Виконайте тестові завдання
Код доступу 601167join.naurok.ua
Завдання на 04.05-06.05
Тема:Олександр Олесь (О.Кандиба).Коротко про життя і творчість ,світоглядні переконання митця."З журбою радість обнялась...","Чари ночі","О слово рідне!Орле скутий!...","По дорозі в казку"-драматичний етюд..Неоромантичні,символістські тенденції у творчості.Експресивне висловлювання патріотичних почуттів..
1. Прочитати життєпис Олександра Олеся і скласти хронологічну таблицю с.240-242.
2.Опрацювати огляд поетичної спадщини,заповнити літературний паспорт віршів (2 на вибір) письмово.
3.Випишіть у зошит відомості з теорії літератури:драматичний етюд.
4.Виконайте тестові завдання с.247-248(письмово)
5.Вивчіть напам'ять вірш Олександра Олеся "Чари ночі"
3авдання на 13.05-18.05
Тема УРЗМ Творча робота(асоціативний етюд) за поезією Л. Українки,М.Вороного,О.Олеся. (усно).
Завдання на 20.05.
Тема:ЛРК Тернопільська організація Національної спілки письменників України.Молода муза свого району,міста,села.
Завдання на 25.05
Контролна робота Письмовий твір у формі есе.Образне слово поетичного модернізму(творчість Лесі Укрпаїнки,Миколи Вороного,Олександра Олеся)
Завдання на 27.05.
Тема: Робота над помилками, допущеними утворі у форм і есе (вайбер)-індивідуально.
Урок-підсумок. Узагальнення і систематизація вивченого.
1.Пригадати про себе твори,що вивчалися впродовж року.
2.Осмислити: тематика яких творів є актуальною і нині.
3.Ознайомити зі списком літератури для вивчення у 11класі(вайбер) група "Дистанційне навчання 10 клас".
4.Запропонувати по можливості прослухати,переглянути,прочитати ці твори.
Немає коментарів:
Дописати коментар